Správa veřejných zakázek
Nabízíme profesionální administraci výběrového i zadávacího řízení, dle zákona i mimo režim zákona (tzn. veřejná zakázka malého rozsahu).
V případě úspěšně podané žádosti o dotaci nastává další důležitý krok v podobě vysoutěžení dodavatele, který Vám dodá stavební práce, služby či dodávky spojené s předmětem žádosti o dotaci. Důvodem, proč musíte realizovat veřejnou zakázku a nemůžete jednoduše kontaktovat na přímo potenciálního dodavatele je, že předmět dotace je hrazen z rozpočtu veřejných financí. V případě, že jste územně samosprávným celkem či příspěvkových organizací týká se Vás administrace veřejné zakázky automaticky.

Při výběru dodavatele se příjemce dotace musí řídit patřičnou zákonnou legislativou (zákonem
č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek) případně Metodickými pokyny jednotlivých
poskytovatelů dotace. Zajistíme Vám, aby výběrové řízení proběhlo bezchybně. Celý proces od
přípravy zadávací dokumentace až po uzavření smlouvy s vítězným dodavatelem tak můžete
delegovat na nás.
Zakázky se podle předmětu plnění dělí na:
Zakázky na dodávky
Zakázky na služby
Zakázky na stavební práce
Co Vám při správě zajistíme:
- Zpracujeme výzvu k podání nabídek včetně textové i přílohové části zadávací dokumentace.
- Zajistíme předání výzvy k podání nabídek včetně kompletní zadávací dokumentace
účastníkům výběrového řízení (potenciálním dodavatelům) – přímým oslovením min. 3
dodavatelů nebo uveřejněním dokumentace na profilu zadavatele – profilem zadavatele se
rozumí konkrétní adresa elektronického nástroje v síti Internet, který zadavatel používá k
uveřejňování informací týkajících se veřejných zakázek a který umožňuje dálkový přístup. - V případě, že nemáte profil zadavatele, pomůžeme Vám s jeho založením.
- Zajistíme Vám přejímání nabídek od účastníků výběrového řízení.
- Zajistíme Vám proces otevírání, hodnocení a posouzení nabídek včetně veškeré
dokumentace s tím související včetně oznámení o rozhodnutí o výběru nejvhodnější
nabídky případné oznámení o vyloučení nabídky. - V případě podání námitky ze strany účastníka vypracujeme stanovisko, které následně
projednáme s dotyčným uchazečem. - V případě, že v průběhu lhůty pro podání nabídky bude mít některý z účastníků dotazy
k zadávací dokumentaci, zajistíme odpovědi, které následně zveřejníme v souladu se
zákonem a případnými metodikami poskytovatele dotace. - Zpracujeme Vám návrh smlouvy o dílo případně kupní smlouvy a provedeme veškeré
administrativní kroky spojené s podpisem smlouvy s vítězným účastníkem – tzn. doložení
originálu dokladů, výzvu k podpisu smlouvy, uveřejnění podpisu smlouvy a případně
vypracujeme dodatky ke smlouvám, bude-li si to průběh vyžadovat. - Veškerou dokumentaci Vám následně předáme k archivaci.